6 maj 2009

Nutramigen

Har fått recept nu på nutramigen...Isak fick lite blandat igår avbröstmjölk ochnutramigenen... det var tydligen väldigtgott..för både jag och Isak har sovit som stockar=)vaknade av att mina bröst var stenhårda ochsspännde som tusan..Isak åt lite och så snarkar han igen=) Min mjölk har anpassat sig till honomnu.. har inte flera liter längre.. vissa dagar har jag mindre med. menär nog för stressen..har mycket att planera.. fast mina föräldrar betlara dopet som en present till oss=) så nu slapp penga stressen iaf..man är lite fattigare som mammaledig..=/ nepps=) kl är bara 06.30..men får börja städa och så här..Min kära moder sa att hon kommer kl 8och hjälper mig städa..snällt men hon tjatar sönder mig totalt..

1 kommentar:

Sanne sa...

Jobbigt med stress :-s Hoppas ni fick en fin dag iaf! ampus vägde 3220 när han föddes, var på bvc igår och han väger 4025 nu :-D