7 maj 2009

BVC besök

Var på BVC idag med lilla söta Isak=)

Längd 58cm
Vikt 4450 g

Denna gången klagade hon inte på vikten.. utan på längden..
Spelar egentligen ingen roll tycker jag..han blir väl normallång.. krille är 183 och jag är 1,70 så..är inte superkorta.. och min pappa är lång likadant krilles pappa.. tror min morfar var typ 2 m lång med så..

Isak sover så gott nu i vagnen..och jag viker lite tvätt och springer rundor här..
Skulle fikat idag med en annan mamma..men jag hade tagitfel påtiden till BVC så fick skicka ett sms till henne så hon inte vänta på mig..

Ska faktiskt vila ett litet slag med.. är supertråkigt väder idag igen.. fast hellre att det regnar nu än på dopet=)

1 kommentar:

Sanne sa...

Men hur kan hon klaga på längden, är ju inget man kan göra nåt åt. Är ju bara bra om han växer :-)