11 maj 2009

Helgen..

Vi har varit borta hela helgen och flängt rundor..VAr på entré ilördags med Sandra och Cilla..Riktigt stort köpcenter..hittade en massa kläder till ISak..i strl 62..för de andra är lite små..och hittade kläder till Krille med. och inget till mig själv..eller köpte en scarfs..men den var inte så snygg sen.men men=)

Cilla hade ont på höger sida..är där blindtarmen sitter, så tvingade med henne till akuten.. vi satt där i6 ..och lilla Isak var hos pappa och farmor.hade pumpat ut mat till honom och så hade med lite av hans välling..han sov typ de timmarna jag var borta..cilla fick tilbinga hela söndagenmed påsjukan för läkaren ringde in henne igen..stackare.. men man måste vila när man är sjuk, hon är den som inteär så sjukså ofta utan slängeri sig piller och gåroch jobbar..så är jag med omjag trivs påjobb..annars ärjag nog hemma lite till..typ oj..jag känner attjag kanske har ont i magen.. men men.. fick testat en sticka påakuten..tyckte var jag ädå där så.. har fortfaande uvi..men kännerinte ett skit.. men måste ju ändåha antibiotika..
söndagen handlade vi finkläder tilldopet..

Inga kommentarer: