3 maj 2009

Glömde Loke..=/

Vi var i MAlmö igår..gick på promenad och gick inom Lidl för att handla dricka..bad Loke utanför affären och gick in..snackade och så.. gickut och så började vi gå åt ett annat håll..hörde någon skälla.. Shit LOKE..vi hade ju inte kommit långt..och han var lite sur påoss efter..men gick snabbt över..Är så van att loke hänger med brevid vagnen.. han går lös alltid brevid..stackars Loketoke..men han fick xtra mycket gos sen.. =)

Alla tre pojkarna ligger och sover i sängen..de är så söta=) Är så lyclig med mina pojkar=)

Ska en sväng till Milla idag med..=)

3 kommentarer:

Malin Lj sa...

Tack, är jätte nöjd med alla nya saker som jag fått/köpt under helgen:)

Tack va snällt! Men jag drar redan L på vanliga linnen...magen och jag växer visst ganska fort! Haha, men tack ändå:) kram

Malin Lj sa...

Ja, osis att hitta billigare sen...
Bra att du också hade en sån när du var gravid, för jag läste att man som gravid bara skulle använda den om man pratat med en läkare inna, men jag tror inte att det är nån fara. Pratade du med nån läkare innan du använde den?

Vi har BF 31 juli!:) kram

Malin Lj sa...

Jo, det går fort!:) Okey, va bra då vet jag att du använde den mycket o att det inte var nån fara:) kram