3 september 2008

Snuffe och GH3

Nu får man itne ens sitta på toan själv.. nu ska minsann hunden sitta iknät.. men någon måtta får det ändå vara..=) Han får skylla sej själv att han vill vara där inne..när jag är där.. klarar knappt att var akvar själv..*urk*..

Krille hade beställt GH3 så nu sitter jag och övar lite innan han komemr hem och får full poäng.. fuskigt.. vi ahr nästan alla konsoller som finns nu. förutom ps3 tror det är det enda som fattas.. sen ahr vi haft de gamla som ps1 och så men de räknas inte.. funderar på varför vi köpte wii.. elelr det var jag som ville ha det, men finns knappt några roliga spel...=/ Xbox306 är nog krilles bästa köp..=) såg bara hans min när vi åkte och handlade det =) som ett litet barn på julafton..

Nepp nu är mitt ägg färidigt.. fick sådant sug efter ägg och choklad.. så det blir mitt mellanmål=)

Inga kommentarer: