2 september 2008

APA =)

Tror jag har blivit en apa =) haha..
Går runt och äter bananer hela tiden. har ifs alltid gillat bananer men inte alls såhära.. och äpplen..=) mumisgt =) HAr juh gått upp mycket i vikt under åren..och lär gå upp mer.. så är bara bra att jag är sugen på nyttiga saker..fast lite mjölkchoklad slinker ner ibland med =)

Var på NOVA igår och köpte en bh..400 kr.. gahh..*harkel*.. Har alltid haft B eller C i bhstorlek.. fick en smärre chock när hon hämtade E.. E halå.. bobbisarna är större,, men så stora?? och de fortsätter VÄXA?! inget silikon här inte..hon sa att jag kunde lätt komma upp i H. VA ?? FINNS det så stora??. bara när jag ser folk som har DD har de enorma bröst..bara de inte sjunker tillbaka sen igenså man får värsta påsarna..*gahh*..

Nepp. nu ska jag hämta en ´banan och yoggi.. är min frukost.. ska juh äta 5 gånger per dag.. är riktigt jobbigt att äta så många gånger..fast dt ska man göra ändå. men man hinner knappt sluta äta innan det är dags igen..

Inga kommentarer: