1 september 2008

Pratade med chefen precis nätan.. Han undra mest om jag kom tillbaka på fulltid och så.. Klart.=) som han sa, det finns säng på jobb där jag kan vila på lunchen och så.. hoppas det nu går bra den 15.. men det tror jag..mår inte så värst illa längre..och kräker inte alls så mycket längre..
........................................................

Cilla och Robban och hans tjej var här igår.. vi åt tacos.. gott..=) Cilla får jobba som en liten gnu nu.. men det blir bra med pengar =)=) Så hon kan köpa en fin födelsedagspresent till Loketoke sen =) hahahaha=)

............................................................

MIn mage är inte som den brukar.. haha.. har altid varit *fisig* av mig.. men bara med rosa bommulstussar=) Nu kommer det nästan så fort man vänder sig..*gahh*..tänk bara sen när magen är ivägen.. hemskt.. kommer bli värsta gaskamamren där jag är..stackars Krille kommer flyga iväg.. de är inte nådiga heller..*haha*.. så mycket blir man sexigt gravid..haha.

1 kommentar:

Anonym sa...

hehe min mage har också blivit som en liten gaskammare :D stackars bebis som får ligga därinne ;)