25 september 2008

Blä vilken natt.

HAr kanppt sovit i natt för sötevoffe hade sin tratt på sej. så varken jag eller voffe har sovit i antt..=/ Husse snarka på som en gris=) Har mått illa hela natten med, förhoppningsvis bara för jag inte kunnat sova..gahh..

Ska gå och vila lite, sem blir dt till att städa och så..måste gå och handla bönor och grejs på ICA med, tänkte göra min korvgryta idag.. husse bra älskar den=) Tydligen älskar han min fläskpannkaka med, vi åt typ upp hela formen, blev en skalk kvar, jag som tänkte ha det på jobb..=/ men men =)Det blev juh inget jobb heller Någon som vet hur man ska göra för den inte ska *sjunka* ihopa när man tar ut den från ugnen? ser alltid så go och fyllig ut i ugen sen när det varit ute en stund segar den ihopa. fast den är maffig ändå. ser bara så tråkigt ut....

Inga kommentarer: