25 september 2008

Världens bästa sambo=)

Jupps jag har världens bästa sambo. Posten kom idag.. som vanligt=0)
Var ett paket till honom. trodde det var ett spel eller nåt från tradera han beställt. så nyfiken som jag är öppnade jag hans paket=) I det fanns ett långt halsband med ett hjärta på.. smsa honom och sa att det var jättefint men lite tjeligt till honom..=) Men det var en mexikansk bola. är ett halsband som man bär räcker långt ner på magen och avger ett ljud till bebisen=) så otroligt gulligt. var bara det med mina hormoner och när husse är så gullig börjar jag stört böla glädjetårar.. på väg till Ica, så har smällt 400 kr på ica helt rödgråten. och det var typ bara dagens middag. så gäller för er att äta nu =) haha
Cilla kommer hit ikväller. vi ska juh jubba imorgon..=P
NU vet ni iallafall att jag har världens mest omtänksamma och snällaste, underbaraste sambo.. Och vi ska bli FÖRÄLDRAR,,

Inga kommentarer: