24 september 2008

blä för sjukskrivning

Har ju varit sjukskriven läänngge..bläh. fick veta idag vad jag får i lön, inte ens 6000 men det är från arbetsgivaren, de betalar två veckor eller nåt..har typ aldrig fattat när man får lönen, är det i Oktober jag får lön från september? Är ändå rätt överenskomligt vi har ca 13000 efter betalt alla räkningar och så. jäklar vad vi måste ha penagr när jag jobbat som vanligt. ändå smäller man dem, så man bar ahar lite kvar när nästa lön kommer.. fast vi köper det vi vill ha. så varför inte=)
Slipper en tung vårdtagare på jobb.. så skönt så=) efter lite tjat =)
Igår var en grym dag på jobb.. vila inte alls mellan 7 och 13 typ. var larm och grejs hela tiden.. hungrig och trött som en gris var jag.. Sen hade jag *rast mellan 13 och 15 typ.. det är lite drygt det med..

Snart är jag i v 16(15) med.. tiden går så snabbt..hinner knappt med.. Vi ska köpa så många UL bilder.. kan stå och dela ut dem på stan=)

Lillaliten var planerad, kanske inte så sanbbt, men du är så efterlängtad lilla vän..

Inga kommentarer: