26 augusti 2008

trött och illamående

Mår illa=/ men som sagt inte alls som innan.. men ändå. är så trött på det nu... är sjukt trött med..men sov bättre i natt iaf.. Loke sov i våran säng hela natten..
Börjar jobba igen imorgon.. hoppas jag klarar det.. för dt är sjukt drygt att gå hemma. har juh varit sjukskriven..jaja ska bli skönt att försöka iaf..annars får jag väl ringa till min bm igen.. kanske bli halvtidssjuksriven.. för jag mår juh bättre...
jaja.. på fre går vi in i v11(12)...snart minskar missfallsrisken drastiskt..skönt att komma över den gränsen.även om det kan bli missfall eler nåt ändå..

1 kommentar:

Anonym sa...

Men tänk ändå att du gått ner 10 kg, det är väldigt mycket på så kort tid :) Ja, jag längtar verkligen till vecka 12, man går runt och oroar sig hela tiden nu, du är ju lite före mig ;)