27 augusti 2008

Blir knäpp

Skulle ju jobba idag... kom upp ur sängen sen blev det platt fall =( så nu väntar jag bara på att min barnmorksa ska börja jobba så jag kan få fatt i henne..Vill ju jobba men klarar det inte..klarar knappt gå ut med Loke.. ska höra om jag kan få jobba lite iaf..kanske inte en heldag.. jag vet inget alls=/ visste inte heller att man kunde må så dåligt .. har snart mått illa mer eller mindre i 3 månader..är tråkigt att bara gå hemma med fat krille får sköta allt då jag antingen svimmar eller spyr så fort jag gör något..=(
Hoppas man mår bättre sen när illamåendet släpper..och slipper en massa annat grejs då.. Hade varit tusen gånger lättare att jobba om jag hade haft körkort med.. för då hade jag sluppit cykla runt.. det tar med på krafterna ju..
blev en jäkla massa gnäll just nu..men mår pyton..

Inga kommentarer: