25 augusti 2008

nere i stan

Var nere istan idag med min mamma, mådde skumt hela dagen..fast har knappt sovit inatt.. drömmer bara om att någon gör inbrott och bytar ut Loke mot knäckebröd och kaviar och så..eller att golvet är fullt med ormar och de äter på Loke,alla drömamr handlar om att jag måste rädda eller leta reda på honom.. fick iaf hjälpa mamma att framkalla kort..trots jag ahr förklarat tusen gånger så..mne men.. fick fika och så av henne iaf... Husse är så duktig och fixar mat och sådant medan jag gnäller och kräker.. han är så söt min älskling.. är så glad att jag träffade honom, att en person kan få en att må så bra.. =) tror att det finns någon för alla=) hehe=) ska bli så mysigt att det kanske kommer en till i vår lilla familj=) Nu har krille gjort spagetti och köttfärssås=) min lille kock=)

1 kommentar:

Anonym sa...

Klart vi ska ut och gå med vagnarna :D Kommer bli jättekul! :-)