4 september 2009

Tävling



"Jag tävlar om ett "Ride in Style" paket på barnshoppingbloggen, i samarbete med Elodie details! Tävla här du med :)"

Gahh jag får aldrig in länkarna i texten så att säga...
Här är länken till tävlingen... http://barnshoppingbloggen.blogg.se/2009/september/tavling-25-vinn-ett-ride-in-style-paket.html

Tävlingen pågår tom 15 september kl 21.00


Här kan du se det fina priset..http://barnshoppingbloggen.blogg.se/2009/september/tavling-25-vinn-ett-ride-in-style-paket.html


Man skulle inte skriva varför man ville vinna,, men gör det ändå=) Är bra nu när Isak ska börja andvända sittdelen i sin vagn=) varmt och skönt=)

1 kommentar:

Ulrika - foto - Jonasson sa...

Skoj med tävling! =)

Vill oxå passa på att tipsa om att jag har 4st pågående tävlingar hos mig, alla i samarbete med finfina barnbutiker o med finfina priser! Kika gärna in (tävlingarna står till höger på min sida, bara att klicka på bilderna för att komma direkt till dem) o ha sedan en fortsatt braig kväll =)