8 september 2009

Babysång och Lekdejt

Igår var vi på sång först på morgonen,och sen en sväng hemm till S och K. S är med deras första barn så är kul att träffas=) Fick kaffe och goda bullar=)

Missa bussen till babysången och tänkte äh det går snabbare att gå än att vänta på nästa..
nja.. inte direkt..i vanliga fall hde det säkert gått snabbare.. glömde min akut astma medicin med..kan inte ta den jag brukar nu för då får jag förmycket kortison.. är svullenav det redan så tar helt inte det.. fick inte av mig ringarna i söndags..och inte på demsen heller.. och de sitter löst annars..

CILLA och MILLA var här igår=) Cilla har klarat KÖRKORTET=) hehe..
sa till henne att ring vägverket själv, körskolan hae inte gjort det som de sa att de skulle göra.. så hon fick tid samma dag som hon ringde..=) är glad för hennes skull=)hehe och min med..för då kan hon köra till gekås=)

Inga kommentarer: