1 september 2009

förkylda

Ja både jag och Isak är förkylda..är mot slutet nu..är rätt skönt=)

än har det inte växt ut någon knorr iallafall=)

Isak ålar /hoppar fram på nåt konstigtvis... fram kommer han iallafall..tittarmanpå honom så ligger1 han så fint så..och sen rätt som det är är han puts väck.. då ligger han någon annanstans..
jag tror han inte kommer krypa utan rätt som det är kommer han gå istället.. han älskar att *gå* redan nu...
bits gör han med..fastmans er när han är på väg att hugga.. han gapar lågt förre och sen skakar han på huvudet....
han har nog fått det ifrån när vi pussar hans mage..=) hans två små tänder
är vassa som tusan...
nepp nu ska vi gå ochlägga oss igen..så vi kan bli ordentligt friska=)

2 kommentarer:

spiderchick sa...

haha vilken hemskt historia du lämnade hos mig. Stackars oss gravida =)

jennyn sa...

oo jag längtar till min odåga ska börja röra sig lite mer själv på golvet. Han är jätte stark nu. Men han är iten såå förtjust i att ligga på mage..

Hoppas ni haft en underbar helg. kram..