25 augusti 2009

Löning ehh nä..

Har haft semester mellan den 6 och 31 JULI, så avrböt min föräldrapenning den tiden..så har ju inte fått pengar från försäkringskassan..min gruppchef faxa in papprena i MAJ innan den 24/5.. hade ingen framtida insättning på kontot.. så ringe lönekontoret.. de sa att deinte fått någon lapp.. nähä.. bar atill att ringa chefen.. och hon hade faxat den.. nu sa löne att eftersom jag var skyldig dem pengar fick jag inte dem.. bara ehh nähä.. vad hände medatt betala 500 kr i månaden när jag börja jobba? hade jag vetat att de tog pengarna nu så hade jag inte tagit semester..och det sa chefen med.. menar kan redan betala 500 kr i månaden..lite INFO tack..!!
Ska ringa löne i morgon igne.. annars får jag ju andvända mina kontakter..*blink,blink*..trorinte företaget vill detdirekt.. men ja vafan..de kan ju inte göra en sak och säga en annan.. men får som sagt se imorgon..
tänker iallafall inte bli behandlad såhära..

Har iaf en supersöt gruppchef =) var jätterädd för henne i början haha..

1 kommentar:

Malin Lj sa...

Ja, han var en riktig liten biff när han kom o större blir han:)
Han blev nog vältränad som han sparkade i magen ja:) Kram