21 april 2009

Stackars älskade Isak

Var på läkarkotrollen idag.. gick helt fel=( Isak skrek som han brukar..har ju alltid trott att det är kolik stackaren har.. men läkaren skickar vidare oss till gastro..trodde det var något med magmunnen..
så vi ska dit.. Känns som jag inte orkar längre.. att försöka städa..och se mitt älskade lilla barn ha så ont i magen.. det gör så ont i mig med.. han hade bara gått upp till 4100 så vikten planar med,,=(

Och inte nog med att lilla älskling har ont? så blev Loke påkörd av en cyckel på promenaden.. och det var cyklens fel.. Loke skadade sig itne som tur är..han fick bara ett hjulspår på ryggen..
Vill bara ha hjälp med städning och matlagnign och ja,. annars orkar jag verkligen inte..

2 kommentarer:

Malin Lj sa...

Stackars lilla Isak:( Hoppas de kan hjälpa honom med hans magbesvär så han slipper ha ont. Förstår att det måste kännas jobbigt att inte kunna hjälpa honom...men jag vet att du gör ditt bästa!

Du får be din sambo om hjälp med matlagning o städning. Inte ska du göra allt själv heller!

Ja, tiden går verkligen jätte fort och jag tror inte sommaren kommer gå saktare precis! Så snart så:)
Vart bor ni eftersom ni redan har så varmt? Men typ hela södra Sverige har ju redan sommarvärme...fuskigt! kram

Malin Lj sa...

Då kan du ju gå på spexen iaf:) Du har inga planer på att studera vidare sen?
Hmm, ja, tjata får man ju göra ibland:/ typ idag är en sån dag:P

Trevlig helg på er! kramkram