17 april 2009

Krille 26 år=)

Idag blir gubben ett år äldre..=) Köpte en grodplånbok till honom på tradera.. är en plånbok son en gubbe i en serie som han tittar på.. fast den kommer inte än=/ Tänkte lägga i entingen en 500 hungring eller en bild på det spelet han vill ha, han vill bara ha sånt..=/ Och inget av spelen har kommit ut än så.. Så han får nåt litet idag med..han fick en gubbe från gearsof wars av Isak och Loke.var billig och söt? sen har jag köpt lotter och nångra söta plåtaskar från lagerhaus med mintpastiller i.. och det var för askrarna=) och inte för andedräckten;)

Min faster kom hit och gosa Isakfast han hade magknip och gol lite sådära som han brukar. jag tycker det har blivit mycket bättre sen han får minfom och så..hon tyckte han skrek mycket..haha.. han sov i fem min sen började han skrika igen=) Fick blöjor och våtservetter och så=) hela toan är full av blöjor=)
Hon hjälpte mig även att få undan disk och tvätt och så..=)
Är så skönt att någon äntligen har sett att han kan skrika,fast det bara var*lite* nu.. så de vet varför jag inte hinner städa, diska och allt..

jag han BAKA idag=) både kanelbullar och hallongrottor..sen att hallongrottonra blev lite sådära misslyckade spelar ingen roll.. går att äta trots de är platta=)
Imorgon bitti ska jag baka kladdkaka=) för då komemr krilles föräldrar..
förra gången jag bakade kladdkaka ville han ha sin mammas recept..hittade inte det, så körde mitt egna..haha.. han tyckte den var supergod=) så år äran att baka den imorgon=) haha se jag kan med..=) bara jag vill=) Jag gillar att baka,pyssla och hålla på..bara ingen tvingar mig..då känns det mer som en börda..
Nepps.. ska passa på att vila lite nu..

Inga kommentarer: