27 mars 2009

En hel vecka utan pappsen

En hel vecka har gått nu.. tycker att dagarna gått väldigt snabbt..Lillfis växer så det knakar.. igår vägde han 3570..=) frågade om hans kräkningar..men hos sa att det var ingen fara eftersom han går upp så bra.. sa att det kunde vara att mjölken kom för snabbt och sådära.. så pumpar innan men ja.. hjälper lite men ändå..tyckr så synd om honom när han kräks..även om han inte verkar bry sig så värst..

Krilletog Isak ett tag i natt.. var tvungen att gå på toa och sätta in Isaks mat i kylen och då hade han börjat att skriak.så när jag kom tillbaka låg Isak på Krille och snarka..var rätt skönt förvmig med.. ´vid enmatstund vaknade jag av att Isaklåg på ena sidan ommig och Loke på andra sidan.. tur vi har dubbelsäng..men fattar inte varför alla ska ligga på min sida ;)

I morse vaknade jag av att jag höll på att trilla av sängen.. Isak låg tvärs över hela min sida.. att ensådan liten kan ta så mycket plats..=)


Tänkte gå till BB och lämna lite fika och så..men palalr inte så ska bara göra kortet idag och knalla dit en annan dag..

Min lillebrors gudmor var här och hälsade på igår.. hon har inte kunnat få egna barn så hongosade med Isak riktigt mycket.. var knappt så jag fick honom tillbaka.. inte ens för mat.. tur man har en massa i frysen till flaska.. fick en filt och ett badlakan från 50 talet som ej var andvänttill honom.. rätt fräckt..är ju ingen annan som har ett sådant lakan.

Nepps.. ska passa på att göra kortet nu när lillefisen sover..

Inga kommentarer: