30 mars 2009

Ångrar?

Ibland tror jag krille ångrar allt..verkar som det..han tappat humöret..har märkt det sen Isak kom.. vet inte om det är all omställning eller vad det är..är kanske bara jag som reagerar knasigt med.. menar man kan inte bli arg/sur på en månads gammal bebis bara för han skriker...jaja jag får se vad som händer.. Isak skriker inte lika hjärtskärande nu när han får minifom droppar så..

HAnligger och sover så gott i sängen nu min lilla grisekno..=) så ska faktiskt göra honom sällsakp innan jag börjar få undan här.. Vi måste fylla på frysen och kylen..har kanppt nån mat kvar..men men gör väl det idag eller i morgon..

HAr ringt till Vaktmästraen igen om att det luktar på den lilla toan.Nu väger ifs Isaks bajsblöjor upp den doften=) Sen gnällde jag om ytterdörren.. att man måste SLÅ igen dörren för sen ska stängas.. och Isak vaknar eller ryckertill varje gång.. menar får jag inte sova på natten kan väl vi sovapå dagen.. men ISak blir jätteledsen varje gång.. kan ju inte strunta i att gå ut heller..

HAr köpt en eletrisk amningspump med..på tradera..spelar ingen roll..man kokar ju allt det man ksa ha nära en så.. har en manuell pump från apoteket men dt taren evighet och är fruktansvärt drygt att tömma den lilla behållaren stup i kvartendå det kommr flera dl mjölk direkt..
VIll så gärna lämmna mjölk till neonentalmen det är så bökigt...fårfundera lite till men ja.. vill ju..men.. gahh...

nepps.. ska gåoch pussa på min grisekno..=) Den andra grisen är med Krille på jobb..

Inga kommentarer: