22 januari 2009

NYCKLAR=)

Jupps..idag ska vi få nycklarna=) så bra så=) Pappa var här innan med en kärra som vi kan dra lite av våra gerjor på=)..och en pressening..det ska regna på lördag=/

Kunde knappt inte sova inatt0/ vände och vred och gick upp och ner i sängen..jäkla sammandragningar=/ vid 3 tiden gick jag in i soffan, för jag tänkte jag stör Kirlle med mitt hoppande..Loke höll mig sällskap, är precis som han vaktar en och ska se att man är ok.. lägger sej kloss intill och pussas och ska kramas..våran lilla voffe.. skulle väcka krille imorse.. vaknar alltid ungefär när hans klocka ringer..men hanhade redan vaknat.. han hade bara märkt att jag var borta mitt i natten..han hade sovit sig igenommitt spring på natten skönt iaf så han är utvilad på jobb..
I morgon ska han vara själv på verkstaden, eller där är en som arbetstränar med..men ja..de får egentligen inte vara själva ifall de får en bil över sig eller så.. är alltid så nervös när han är ensam,.. får gå dit med bullar eller nåt..=)
Cilla och svärfar kommer ikväll och ska.ja jag vet inte..men men..antagligen packa ner lite mer eller nåt..ingen aning..

1 kommentar:

Anna sa...

flytta till större det gjorde vi oxå i slutet av min grav. JA om jag fattade pia rätt så är han det. Oh ja det har vi hehe men det är evigheter sen. det var ingen fara med längden ;-). Lycka till på lördag.