21 januari 2009

En långdag idag..

Ska till jobb och hälsa på idag..och berätta för henne som ska vika för mig vad hon sak göra..är typ bara till att läsa biståndet..=/ men men.. Min pappa ska köra mig dit, sen ska voffse och jag vara där tills Krille kommer typ..Men loke älskar det så..=) fast han är så tiggig och busig när han är där, precis som alla regler inte gäller..
Anmälde oss till en kurs på försäkringskassan, den 2 mars.. fick mail om att alla platser var uppbokade..och fick en tid den 16/3 visst kan ta tiden..men alla säger ju att han lär komma tidigare, och Bf är den 19 så.. ja vi får se..
Ska ringa till radiotjänst.. hittade en räkning igår unde ren massa papper..vi brukar skriva betald på dem när de är betalda,det står inget på den och vi har inte fått nån påminelse..tänkte höra annars får vi juh betala den..
VAr faktiskt en tv-licens smitare innan. eller jag stod på det i den lilla lägenhten, sen när vi flytta hit så *glömde* vi den.. sen kom där en gubbe och plinga på dörren.. och här kan man se rakt ini vardagsrummet när man ringer på dörren, och tvn var igång.. så det var bara till att börja betala..

Inga kommentarer: