9 september 2008

NU har min bror flyttat hemifrån..=) vi var där igår och hälsade på..rätt fin lägenhet faktiskt.. gissa vem som fixa den till honom =)

Hade med oss mackor och pålägg och sådära. (hitta inga bullar) plus att jag orka inte baka vaniljbullar som han tjatar om att jag ska göra..de galningarna åt en hel dubbel sats på ingen tid förra gången jag baka dem..

Köpte en vetelängd med som vi tog upp..

Presenterade mej för hans kompis. som jag bara har sett sen han var 13 typ. men gud vad han har blivit gammal.. skyller på hormonerna =)

Klarar ju inte av att dricka läsk elelr äta nåt söt längre. typ kakor och så. men tog en halv bit kaka , hade ifs tryckt i mej mackor innan, men börja må skitilla när vi skulle till bilen,,och började kalva som tusan vid pakeringen. stackars Krille visste inte var han skulle ta vägen..kräkte av mej lite sen var allt bra igen..
Nepps. ska tvätta idag. har ifs maskin i lägenhten, men blir mindre tvättat då känns det som.. Måste rensa gaderoben med.. har kvar byxor i strl 34 och sådära. lär juh aldrig komma i dem igen.. knappt andvända. palalr inte sälja skitet så antingen sätter jag ut det vid conterinern så folk tar det eller känker det till myrorna eller nåt..

Inga kommentarer: