28 augusti 2008

jobba.. lite svårt kanske

ja sk till läkaren idag ju.. har berättat för BM om mitt shema. och svimmar jag och spyr som en gris innan. så vad kommer jag göra nu.. de har trykt in två till på schemat.. iaf. det är abra till att bita ihopa.. ska fråga om chefen vill gå brevid mej en dag..tur har jag goa vårdtagare..men hur ska man hinna med allt.. fast det går nog sen.. annars får jag juh bli sjukskriven igen.. eller nåt.. men palalr inte det heller..eller så får jag låna en viss persons schema medans jag mår illa så får hon ta mitt den tiden..hon har juh lite lättare schema..jaja kände bara för kräka av mej lite..=/ inget illa ment...

Min mamma ringer konstant hela tiden med och hör hur det är och att vi ska fixa kanaler till tvn.. det är fan bara att göra en kanalsök... förra gången vi var hemma var skrivaren *sönder* sladden var utdragen.. men hallå.. martin bor juh hemma..låt han sätta i sladdjäklen..och så skulle vi ta bort webbcameran.. den stod bara på datorn. var inte ens inkopplad.. HALLÅ...blir knäpp..

HAr nog vaknat på fel sida idag.. men som sagt.. det får ni ta.. har varit uppe och kräkt hela jäkla natten. och nu måste LOke kissa och så.. orkar knappt ut med hunden.. och det ser jäkligt ut här hemma. med disk överallt och tvätt.. ochjag vill bara flytta till större så vi kan fixa bebisrum sen..

Inga kommentarer: