28 augusti 2008

Hoppas ingen tog illa vid sig.

ja hoppas ingen tog illa vid sej över mitt kräkeinlägg..men är så sjukt trött på att kräka hela tiden..har snart kräkt i 3 månade. varje dag ca 20 gånger eller mer om dagen...är frustrerande..att inte orka något. så fort man reser sig då kräks man, så fort du vänder dig, kräks du...vill bara JOBBA... vill till mina vårdtagre, mina kollegor.. bara komma hemifrån. ut i luften..att inte kräka. att inte bli inlagd igen.. ligga där och få en massa dropp inpumpat är faktiskt inte kul.. är kul att jobba på sjukhuset men inte att vara patient..
Angående mitt fulla jobbschema.. man hinner alltid..är bara en vanesak.. var lite drygt med en massa pauser innan. stressar hellre faktiskt.. men som sagt jag är sur och bitter för jag kräker hela tiden..så förlåt om du/ ni tog illa vid er..

1 kommentar:

Anonym sa...

usch, förstår att det är jobbigt, hoppas det blir bättre snart :/ vet dom om på ditt jobb att du är gravid?