30 juli 2010

Sjuka=/

  Ja, nu är vi  sjuka igen=/
just nu har jag ingen feber.. men magen är upp&ner och hela kroppen riktigt värker=/
Isak är dålig i magen med, likaså Krille,,,*blää*
Psykiskt  mår jag bättre nu.. Isak hade en *fläck* i hjärnan och Läkarna visste inte alls vad det är/var men hon sa iallafall att det inte var hjärntumör eller något sådant.. men ny MR  med nåt extra skulle det bli om några månader..

Isak har fått sina hörtänder med.. så nu har han 16? tänder..

Jag trivs superbra på mitt nya jobb=) synd bara att jag alltid är sjuk:( eller Isak är sjuk..
det är det jäkla dagiset.. (är ett underbart dagis) men sen Isak börja har han aldrig varit så sjuk..

1 kommentar:

Cilla sa...

Du kan räkna med att de första 2-3åren kommer han vara sjuk! Tycker du kan fråga förskolan varför de inte har ute vila? För det minskar antalet sjukdagar på en förskola, alltid något att tänka på... Ni får krya på er där hemma!