15 april 2010

Dagis och full rulle

Så.. Nu har jag lite tid övers till bloggen..
Vi är nårgorlunda frisak här hemma, och Isak har börjat på dagis..Var sådan 3 dagars inskolning, men våran plutt hade bara 2 dagar, då han var så pass säker i sig själv så de ansåg att han klarade det.. så idag är han ensaminge där.. lämnade honom kl 9.. och ska hämta honom 14.30.. var egentligen nu. men Martin(Min bror)ska hämta honom på måndag, så han ska med och hämta och presentera sig..

Medans krille och jag gick från dagis igår och funderade på vad vi skulle göra nu när vi var barnlösa ringde krillesmobil,minförsta tanke var att Isak inte alls ville vara på dagis.. men tjii fick jag.. Krille skulle JOBBA?!..så hans första dag på nya jobbet var igår..och jag börjar mitt nya jobb på Måndag=) Så skoj så=)
Fick sms igår och idagfrån Isaks dagis att han skiner ikapp med solen och att allt går så bra så=) Tror han blir lite bortskämd där.. ärbara 5 barn på avdelningen(änsålänge) och Isak är den yngsta och minsta..



Inga kommentarer: