2 januari 2010

2009-Fullt med Kärlek

            
2000
Var något av en tonårsrevolt..minns knappt något..



2001
Började gymnasiet(2 vförsent) var inlagd för njurbäcksinflamation..
Festade som tusanoch levde ett väldigt självdeskrutsivt liv..

2002
Fortfarande självdestruktiv..rymde hemifrån, Började umgås med M från Klassen,den snällastetjejensom finns, vi var PiffochPuff.

 2003
 Träffar N,Förlovar oss..självdestruktiv som man är,lyssnar på alltsom N säger, gör som han säger..säger  Aldrig Nej..fastjag Hade mått bäst av det..

2004
 SårarM nåt fruktansvärt, ochmig själv, bryte rmed N, Tar studenten,L fångar upp mig ochTar hand ommig.. världens goaste Tjej..

  2005
 BlirMisshandlad av R, L räddar mig igen..Får Kontakt med Älskade Kristofer över Lunarstorm, Träffas över en glass vid bygget av Turningtorso..Blirtillsammans i Oktober(20), blir med hund,Förlovar oss på nyårsafton=)

  2006
Flyttar från ettan till tvåan,jobbar på sjukhuset,är så lycklig med min lilla familj

  2007
 Livet flyter på=) Åker till Öland på Semester..

 2008
Får fastanställning i Lomma, SerPablo i Danmark Midsommarn var magisk, då flyttade en liten*karl-einar*in=) Vi skulle få BARN=) Mådde sjukt illa, inlagd flera gånger, sjukskriven helaåret ut..

 2009
2009 har varit det bästa året i mitt liv=) Fick min/vår älskade son i mars och gifte oss i maj=)*kärlek*
Året har gått så snabbt.. Jag har förlorat några *vänner* och kommit nämre  andra=)

Vi har varit på babysång, simning och öppna förskolan, så hela 2009 har varit ett babyår=) Helt underbart fantastiskt=)Får ju Skrivaliteommin*syrra*med=)hihi.
 Lilla Cilla,..;)Hon festar och är galen=)och ja..när mina hormoner svämamr över får hon sig en släng av dem..för det mestaförtjänar hon det inte..;)


Det var lite om mina år;).

1 kommentar:

Cilla sa...

Hihi, det är tur vi har varandra syrran, och att du har fått min bror på fall och minst men absolut inte sämst, lilla Isse och vår lilla uffetuffe loke. Det är tur ni alla finns, när jag behöver rymma lite ;)