8 oktober 2009

Världens finaste

Jag har världens finaste man. Den bästa, mest omtänksamma och varmaste killen av alla. I bland slår det mig hur otroligt lyckligt lottad jag är som har honom. Att just jag är den tjej som han mest av allt vill bo med, ha barn tillsammans med och dela sitt liv med.

Tillsammans har vi de finaste lilla guldkornet - ISAK. Jag tittar på honom i bland och ser dina ansiktsdag. Hans ögon, klarblåa blick och lilla mun som påminner så mycket om dig. Att veta att han är halva du och halva jag. Han är våran tillsammans och alldeles, alldeles underbar. Krille, jag är så otroligt stolt över att få vara din och att få ha den sötaste bebisen tillsammans med dig.





1 kommentar:

Anna-I kampen mot barncancer sa...

Ja visst blir man sentimental o förundrad över de små gåvor man fårr :-)