6 augusti 2009

Bebis när kommer du?!

Har följt en blogg ett tag.. de väntar sitt första barn .. den lille Sparkikus skulle ha varit hos sina föräldrar den 1 aug..bara jag är otålig efter det lilla livet.. undrar vad Sparkikus föräldrar och allavänner är.. jag läser bara mammsens blogg..Vet själv hur det var att vänta på Isak=) fast han blev utdragen 2 v innan.. och jag kunde knappt hålla mig av längtan till honom.. tänk då att gå över tiden..de måste nästan gå av av längtan=)..

Nu har hon värkar med ca 5 min mellanrum.. så tror lil* kommer ut antingen i kväll eller senast i morgon..=)

Håller tummarna för de två..snart tre=)


här är bloggen..
http://malinlj.blogg.se

2 kommentarer:

Marlene sa...

Hehe ja det måste vara frustrerande att gå över tiden.. Jag har 3 dagar kvar till bf och hoppas innerligt att han kommer innan dess, hihi! :-)

Marlene sa...

Åhh jag har Bf i morron och ännu ingen bebis.. Kommer säkert att få gå över tiden *vill inte* men den som väntar på något gott... ;-)