17 juli 2009

Sjöbomarknad

Sitter och väntar på att alla ska vakna...Isak är en riktig sömntuta..Har samma morgon humör som sin pappa.. försöker man väcka dem så bara tittar de och grymtar och vänder på huvudet..

Vet inte hur jag ska göra med smakisarna..han vill bara ha mer hela tiden..och blir sur när man tar bort den maten..och fruktpureérna vill han inte ha..
Trodde att alla barn älskade fruktpureer..Fast det var ju samma med Nutramigenen.. den både luktar och smakar äckligt.., har *tvingat* många barn att dricka den på sjukhuset.. Isak slök den direkt.. han klöks av vanlig välling..provade att ge han gröt med mango.. icke.. han skulle ha sin sinlac.. blä..

Han är så socialt.. vill att man ska busa och prata med honom hela tiden..fast det vill väl alla bebisar=)
Vi har köpt en inne gunga till honom=) han ÄLSKAR att gunga=) och att läsa böcker=)

Har fåt upp staket=) så skönt så=)

Vi var på sjöbo marknad igår..=) fast gick inte i alla gångar..men men.. orka bry sig.. Jag blir bara så förbannad..
Köpte en spikmatta iaf =) sommna på den med.. haaha..
Var hos min moster och fikade.. De bor mitt ute på landet i ett nybyggt hus.. jättefint=) var kor och så runtom..och ett elstängsel.. loke försökte gå under och fick en stöt.. sen ville han inte gå ut mer.. fick gå och visa att det bara var staketet som var farligt..

Idag är det återträff med de man gick i 1-6.. vissa blir roligt att träffa, andra inte.. de är mer så jag kommer från BJÄRRED..och jag är mycket bättre och finare än andra..haha eller hur..
jaja..=) är ändå skoj att se vad folk gör nuförtiden=) ska ha picknick i stadsparken..

Inga kommentarer: