11 mars 2009

Stolta=)

Vår lilla lillfis har gått upp 100 gram sen måndags.. detär vad de ska/brukar göra på en vecka..så mat äter han=)
Han var välgit aktiv med sa hon..spralla och var med.. så allt var toppen.. var bara bra tthan gått upp såmycket sen måndags..eftersom han är tvåveckor förtidig ju..

Hon klippteäven knutarna från snittet. har haft lite ont på höger sida..sa att det känns lite konstigt på ena sidan..som det *drar*.. hade en liten inflamation..fast på den andra sidan..

Hon saamedatt snitt ären stor magop och att det förväntas så mycket av oss mammor..fatta inget..var uppe och gick någratimmarefter snittet,, först bara till toan..men sen ville kag ju följa med Isak när barnläkaren kom mitt i natten.. var lite tufft attgå upprätt..men ja fram kommer man ändå.. var och gick dagen efter snittet som vanligt.. menar jag msåte ju kunna ta hand om mitt barn, och ju mer jag ligger ju större risk för komplikationer,så som propapr och så.

Vi handlade lite koksalt ochen brsötpumt och ögonservetter på apoteketmed..iska ärlite snorig i näsan..men konsitgt. både jag och krille är lte snoriga så.. sen har han lite kladdiögonen.men det var vanligt var bara att torka..och ja pumpen för att pumpa ut litemjölk till senare tex..på nattenochså..

Inga kommentarer: