3 mars 2009

Inskrivning och 2 dagar kvar.

VAr på inskrivning idag på 44:an.. tog puls och bltr och hb och en mass..lyssnade även på lillfis hjärtljud.. allt var toppen.. träffade narkos och fick en massa infomation och sådära=) Är så spännande och nervöst..fick ingen tid till snittet, utan ska ringa dit imorgon eftermiddag och få reda på när vi ska vara där..
Fick reda på att jag ska ta sprutor i sju dagar efter bebis kommit, då jag ahr den ärftligheten för blodproppar..men men..det klarar jag själv ju=)

Nepps. ska gå och gosa våran söta voffse=) han ska sova hos Frida i några dagar sen ju..så får passa på att gosa extra mycket nu=) Frågar man honom var bebis är så sniffr han, eller lägger en tass på min mage.. så han e rätt smart vår voffs..=)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jag förstår det! Gu va spännande! Måste kännas lite speciellt att kunna tänka att "på torsdag kväll är bebis här" Kommer tänka på er:)

Lycka till och hoppas allt går bra! Hoppas på bilder sen:)
Kramar

Anonym sa...

Lycka till idag! Kommertänka en hel del på er idag, är så spännande! :-)