25 februari 2009

Varför ljuga..?

Fick reda på igår att ett x ljugit om sin ålder.. han är fem år äldre än han sagt.. förstår inte varför ljuga om sin ålder...Kan förstå att 17 åringar tex ljuger och säger att de är 18.. Men han var 26!? när vi träffades..jag var 16.. vilken 26 åring vill ha en 16 åring?!. Svaret jag fick var att om jag vetat hans riktiga ålder hade jag inte blivit tillsammans med honom..ehh.. delvis rätt..hade inte blivit tillsammans med honom för han LJÖG!!.. jaja har fått förklaring till varför han var så *gubbig*..

Nu har man ännu mer att *varna* och lära lillfis om när han blir stor..

HAr träffat många rötägg och liknande..tackar er alla för mina erfarenheter av livet.. och att ni gjorde en väg till mig till världens bästa pojkvän och sambo..kanske snart man med =)vem vet..=)

Inga kommentarer: