30 januari 2009

Flytt och så.

Jupps.. nu är vi på plats=)*harkel* nästan..48 dagar kvar till lilla bebis är beräknad=) Tiden går så otroligt fort egentligen..

Min Barnmorska håller ett öga på mej..har iallafall gått upp 10 kg sen inskrivningen..och det tyckte hon var bra=/.. hela Mödravårdcentralen är insatta i min gravisitt verkar det som...Alla bara där kommer den stackarn som ahr en svår graviditet.. svår graviditet tänker jag på de stackarna som får hanandeskapsförgiftning och så...ifs. jag har (Nästan) allt, förutom gravdiabetes och högtblodtryck.. men jag trivs mes lillen i magen så otroligt ändå=)

Vi skulle fira min viktuppgång..*hmm*..
Så håller på med en varm!? fruktgrejs.. banan,kiwi,jordgubbar, lite riven vit blockchoklad på..in i ugnen(3 min) och glass till=) får se om det blir gott=)

Inga kommentarer: