17 januari 2009

Filmkväll i Bjärred

Nu ska vi snart hämta söta sofie och bege oss till de andra töserna i Bjärred och se på film=) Skönt att bara slappa..även om vi gör det rätt ofta..men får passa på nu innan vi blir småbarnsföräldrar..

Vi skulle packa lite idag..skulle..*harkel*..jag vaknade kl 7 av att grannen stod och banka i väggen..han är utvecklingsstörd..kanske inte en undanflykt, då han kan bo själv, fast med assistenter..men börjar störa mej nu när jag har svårt för att sova..gick upp och tänkte lägga mig i soffan..då håller den grannen på att plinka på ett piano..*gnyy*..
Krille vkana vid 11..och då var jag ju trött..åt lite frukost.. blir alltid trött efter mat med nu så..slocknade i soffan, sen sommande krille med.. så ja..blev inget packande..

Cilla kommer i morgon,eller vi ska hämta henne , lite svårt att bära en mass kartonger på tåget.
Hon kan hjälpa oss att få tummarna ur röven.. jag får ju inte klättra på stolar och så..och krilles tumme sitter lite hårdare än vad min gör;)

1 kommentar:

Anna sa...

Pack deras journal systen och bild system. Jo då det kommer det säkert att vara. ja det var ngt mera fancy. Ris och