4 januari 2009

3/4 d UL

Var på UL igår=) Vi trodde inte vi skulle hitta dit så sanbbt=) eller att det låg så nära caroli..och pakering och så.. gick en runda inne på Caroli.. köpte kläder till vår guldklimp..och haklappar=) Och en smningsBh till mig, lika bra med det nu..eftersom jag läcker lite.*muuu*

Kom till Ul-kliniken.. fick fylla i papper och så.. de var så vänliga så=) In i rummet..lägga sig på britsen=) Barmmorskan börade med att mäta och så som de gör på vanliga Ul med..=) allt så bra ut=) JAg började känna mig varm och det började susa i öronen...tänkte shit det känns som jag ska svimma närsomhelst..fråga lite försikitgt om man fick öppna föntret..Bm blevhelt så..men lilla vän du håller på att svimma... och att bebis tryckte på aortan..så fick sitta upp lte och vända mig och så..blev bättre sen=)

Hon fick in våran Guldklimp=) HAn ligger dubbelvikt. så var lite svårt att få bra bilder..för benen var ivägen..eller vi fick bra bilder..men hade blivit bättre om han legat vanligt..fast han har huvudet ner iaf.Hon försökte få honom att flytta benen..putta och buffapå honom.. det enda han gjorde var att putta tillbaka.flytta inte sina ben.. Vi fick se han fryna och dricka, och han öppnade ögonen..=) var riktigt skoj faktiskt=) vi fick en ca vikt på honom med 1343g och ca 40 cm lång. Och ja..det är en liten pojke=)

Inga kommentarer: