17 december 2008

Trött..

Ska kolla mitt järnvärde en dag..är trött som tusan..=0/
Svettas gör jag med...nåt kopiöst..och typ mitt på magen och ryggen och sådana stället..är det den lillfisen som gör det kanske..

Är sjukt sugenpå biff med bambuskott.. =) SKa se om jag kan övertala krille till att äta det idag..=) Ska nog hem till mina föräldrar och fixa så de kan se sydnytt.. de har verkligen tummen mitt i handen, ringer så fort de inte får fatt i en kanal de hade innan och så.. blä..men men..så e det..

HAr precis räknat ut..elelr det var itne så svårt.. att jag har lagt 1200 kr på julklappar till krille..MEnd et är han värd..

Loke springer fortfarande runt och sniffar bland julkklapaprna..liten busis är han allt..

1 kommentar:

Anonym sa...

Gomorron. Ja det är nu man verkligen märker av att man har mage. Kommer ihåg att det var som en ahaa-upplevelse att magen blev jätte stor helt plötsligt, man var trött och som du säger..svettades. Men det blir bättre, lovar. Du behöver nog lite järntillskott :)

Julklappar..hehe jag har inte ens börjat inhandla dom. Jag går på semester idag och är ledig till 13 januari. Blir nog att inhandla klapparna i helgen.

Sköt om dej gumman
kram Veronica