30 december 2008

Sockerbelastning

Jupps..det var upp kl 07,20..*blähh* och iväg till Bm för sockerbelastning..hungrig var jag redan när jag vaknar.. Komemr dit, och hon undrar typ vad gör ni här..HAde gicietvis glömt mina papper, så blev osäker på tiden..men vi skulle vara där, mitt namn hade åkt väck i systemet men stod sockerbelastning..
VAr juh en hel thekopp full man fick.Bläh..var rätt gott i början...men sen fick jag knappt ner det..men det gick =) Och ingen diabetes helelr=) Nåt ska man väl slippa..

Det kliar som tusan på ben och amge, bla.. så hon tog blodprov, skase hur levervärdena är.. Är de bra så ska jag vara med i nån studie med peeling och krämer ..funka tydligen..så varför inte.=)

Fick höra hjärtljuden.. tog ett tag, först skulle hon känna var Bebis var någonstans..hon klämde och kände och fråga var jag kännde mest sparkar.. Ryggen hade han på sidan..men var restan av Bebis var fatta hon inte..vilket håll han låg på..Antingen ligger han helt konstigt eller så är han väligit liten.. Men krille lågmed rumpan först,, och mamma blev snittad med dej för jag låg fel, sen skärde de mig i höften vid snittet, så jag låg helt galet jag med..Får se på lördag hur han ligger.. och i v 32 ska det var ett vanligt Ul med..och ligger han inte rätt då eller han e pyttteliten så blir det ett xtra 2 veckor senare..Då tittar de på flöde och så.. men han mår bra iaf.. det är skönt att veta..
Tog tid innan de stack mej i fingert typ,sen kom där in en annan barnmorska och pratde meed oss och våran barnmorska, jag mena att hade de inte tid kunde jag sticka mej själv, eftersom det hade blivit klydd med tiden.. Hon den andra barnmorskan kännde igen mej. och sa du brukar väl gå till mig?.. ehh nä.. bara en gång..när jag skulle byta p-staven.. och det var 06 ..Men tror hon jobbat med min morsa..eller så är man så ful så de känner igen en..*haha*..

Inga kommentarer: