12 december 2008

Mys med Loke

Jupps..det är vad denna dagen går ut på=) är helst slut.. varför vet jag inte..var hos mina förädrar i förrgår, gjorde absolut inget ting där, mindre än jag gör hemma..mamma var mej hack ihälarna hela tiden, att jag skulle vila.. ja jag vet jag ska VILA, mend en damtussen där..jag måste bara.. ja.. tror faktiskt bebis ska heta MOLGAN..(hehe) ..nä det ska han inte..eller kanske.. ja vi vet inte alls vad han ska heta..ju närmre man kommer ju mer namn kommer man på..

Krille köpte den andra boxen med Hc Andersen sagor igår..delvis till mig,för jag älsakr dem sagorna..och sen till bebis.. men krille sa att det var till BARNEN.. haha jag har nog missat en del här.. =) jag tyckte BARNEN fick vänta..bebis får titta på den först..sen blir det fler lillfisar så är det krilles tur att vara gravid=)eller jag kan ta allt det mysiga så kan han ta alla problemen =)
Men han är för söt våran husse=) Man kan inte bli sur på honom,,inte länge iaf=)
Nepps. ska se om snuffeloke vill gå ut.. var lite gnäll i morse..morgontröttare hund får man leta efter.. och så var det kallt juh.. trots man hade täcke på sej..
Loke har börjat morra mot andra hundar och okända människor som kommer nära mej.. blev lite förskräkt när han morrade åt en minilassi hund och dennes husse.. VAr enannan tjej med men en annan hund, som loke har träffat tidigare, som sa att han skyddar dej nu..visst, han är väldigt mattig.. han MÅSTE vara i samma rum som mej.. ska jag bara på toa och hör hur han hoppar ner från soffan får jag skrika på honom att jag abra är på dass, då kommer han itne..ananrs är han utanför dörren direkt..mattes lilla älskling..

Inga kommentarer: