3 december 2008

Jobba

Jepps.. idag smäller det =) jag ska till jobb =) o fyra timamr..men ändå.. får nåt att göra...och jag hoppas att det kommre gå bra med..=)Loke fick följa med Krille till jobb..annars hade han varit ensamn i 6 h..och det är lite mycket.. enligt lag eller så är det max 4 h tror jag de får vara ensamma.. Han ville INTE gå upp.. fick bära ur voffse ur sin säng..sen försökte han smita in och nanna i soffan med koppel och allt..men det går säkert bra..han får nanna i fotöljen han fick av krilles chef.. Hehe vi trodde inte att Loke skulle få var amed krille på jobb när de bytade chef..men han undra om Loke ville ha en fotölj då de skulle slänga soffan som var där.. haha.. HAr typ fortfarande inte skickat in papper ochså till Försäkringskassan..men ska få hjälp att fylla i dem idag tänkte jag..trodde med att jag skulle få pappren från dem..men fick nåt annat när jag skickade in mitt moderskapsintyg..men men..hoppas det hinner så jag kan gå på min HP sen...

Inga kommentarer: