23 december 2008

Dan förre dopparedagen..

Jupp.. nu är det snart julafton..och ingen snö som vanligt=/
Ska till mina föräldrar och fira jul idag. Och imorgon blir det hos svärisarna..

Vill ha julen hos oss nästa jul när bebis är här=)

Alla julklappar är inhandlade och inpakade..så skönt att slippa slåss med folk på stan på löning..

HAr fixat en massa med föräkringskassan med..de ska ringa mej i mellandagarna.eller ja när de jobabr iaf.. men innan min Hp ska börja.. ville få reda på om jag fård et eller inte.. men de sa att det verka inte vara några problem eftersom jag har en kompliceradgraviditet..*blä*.. ycker inte den känns så komplicerad längre..men det är väl som läkaren sa..att nu springer jag inte rundor och så...Men det är SÅ TRÅKIGT att vara hemma bara.. men men.. får väl besöka de gamla rannarna här nere och hålla dem sällskap.. så jag får lite jobbkänsla..=)

Inga kommentarer: