6 november 2008

Prematura sammandragningar..

Fick svinont i magen på jbb igår.. försökte få tag i min Bm och höra vad det kunde vara.. ingen som svarade..när jag väl kom fram till gyn rådgivningen hade de stängt. så fick ringa den vanliga sjukvårdsupplysningen. skulle in till förlossningen.. börja störtböla, delvis för det känndes som mensvärk.. fast värre andtar jag,, har aldrig mensvärk..ovh sen för hon på upplysningen sa att jag skulle snabbt in till förlossningen..för jag var runt den veckan.. Krille kom och hämtade mej iaf.. och vi åkte till gyn akuten..Fick ta urinprov och så. de hittade inget på stickan. men sen skulle de slunga lite med.. och där var bakterier.. så har en Uvi som reta lite tydligen.. så har piller att knapra nu..ska inte lyfta tungt heller.. Får kanske ta ut mina havandeskapsdagar dirket nästan.. annars mår jag bra.. och lillbebis sparkar med.. var rätt skönt för först så smärta det till i magen.. sen efter ett tag viftade han där inne.. precis som vad tusan stör du mej för..

Inga kommentarer: