22 november 2008

Krille sover...+.frukostmissär.

Jupps. vkankade vid tre inatt i soffan.då satt hussetusse vid sitt xbox och spela=) Sen såg vi på någon film.. så klockan blev mycket innan vi la oss..Han är så söt=) SKulle gå in nu och se om han var vaken..tänkte nu är ändå kl 12 på dagen.. då låg han och sov..och vifta på fötterna=) haha..Så loke fick äran att ge husse en morgonpuss=) fast loke är kvar där inne så tror bägge har sommnat igen =)
Jag och snuffe var ute i snön i morse..så skönt..bara 2 minus grader och vindstilla..bara vi ute.trots kl var 9..Busade i snön..råkade mula loke två gånger..man han älskar snö så..=/


Mina Hormoner spökar lite fortfarande..elelr så är jag bara korkad..
Skulle ha flingor i morse.hällde upp mjölk i skålen och i ett glas.. flingorna landande i glaset sen.. tog ett tag innan jag fatta. sen började jag böla..och fick dricka mjölken som var i skålen istället.. flingorna hade juh redan förstört mjölken..Koka kaffe gick heller inte bra..glömde kaffebringaren så all kaffe rann ut på diskbänken..*bläh*

Inga kommentarer: