2 november 2008

KALLT=/

HAr jobbat helg..går rätt snabbt faktiskt.. trilalde ut från en trappuppgång i lördags..men tog emot men knät och handen..blev små små skrapsår... Tror att lillfis sover eller något på dagen och snurrar rundor på kvällen.. för det är ett hemskt flaxande när man ska sova =) Har fixat lite i lillfis album.. ska bara ragga bilder på bilvande farmor och farfar och fstrarna..annars får den sidan vara tom.. Fick mitt moderskapsintyg i fredags. Kan få havandeskapsdagar från den 9/1 med et är lite tidigt..mår ju toppen nu=) Frågade om min svanskota. hon sa att det typ var inget. men sen tryckte hon mej på bäckenbenet? kändes lite skumt, hon sa att det hade redan delat sej lite..men jag vet inte hur det ska kännas eller inte. känns som jag fått en smäll eller legat konstigt..men hon sa att jag skulle fortsätta röra på mej. menar det är väl klart.ska jag sitta i soffan och jäsa redten av tiden?? ICKE! räcker med de månaderna jag avr sängliggande med dropp elelr låg framför poslinsstolen..-blä... nepps. nu ska vi dricka lite varmakoppen och mysa.=)

Inga kommentarer: