27 september 2008

Roliga historier

En skrikig, ful gaphals till kvinna kom in på ICA med sina två, lika så skrikande och fula ungar... Hon gapade och skrek åt barnen i affären.En expidit kom fram till henne och frågade:"vilka fina barn du har, är de tvillingar?""nej för fan, det ser du väl att de inte är! pojken är ju nio och flickan fem! är du blind och dum i huvudet?"Expiditen svarade: "nej, men jag har bara så svårt att tro att någon skulle vilja sätta på dig två gånger..."

En raggare körde fram till en blondin som stog på trottoaren. Han vevade ner rutan och blondinen stoppade in huvudet. När hon gjort det, vevade han upp rutan igen, snabbt så att blondinen fastnade...Han gick ut ur bilen och satte på henne bakifrån. När han var färdig gick han tillbaka in i bilen, vevade ned rutan så blondinen kom loss och sa leende:"vi raggare, vi kan våra knep!"Blondinen svarade med en mörk mansröst:"det kan vi bögar med!"

En läkare hade uppfunnit en maskin som kunde överföra smärtorna under en förlossning tillbarnets far. Ett äkta par tog chansen att prova maskinen. Då födseln satte igång blevmaskinen inställd på att föra över 25% av smärtorna till fadern, men mannen märkte ingenting.Läkaren tyckte det var märkligt och höjde inställningen till 50%. Mannen märkte fortfarandeingenting, men kvinnan mådde märkbart bättre. Eftersom det gick så bra överförde man 100%av smärtorna till mannen. Förlossningen fortgick utan att kvinnan hade några som helst smärtor och ett välskapt barn föddes. Då mannen kom hem ifrån BB fann han brevbärarenliggandes död vid ytterdörren.....

Han ville ha sex med en brud på jobbet, men hon hade redan en pojkvän. En dag blev han så frustrerad att han gick fram till henne å sa, "jag ger dej 1000 kr om jag får ha sex med dej." men hon sa, "nej". -Killen sa, "Jag är snabb, jag slänger pengarna på golvet, du böjer dej ner, och jag är klar när du har plockat upp dom. "Hon tänkte efter en stund och sa att hon måste kolla med sin pojkvän.Hon ringde pojkvännen och berättade historien. Pojkvännen sa, "Be om 2000 och plocka upp dom så fort att han inte hinner komma ur brallorna." Så hon gick med på förslaget för 2000 kr. En halvtimme går och pojkvännen väntar på att flickvännen ska ringa. Så efter 45 min ringer pojkvännen och frågar vad som hände. Hon sa "Den djäveln betalade i mynt."

dom två bästa vännerna björnen gösta å kaninen olle går genom skogen å helt plötsligt hittar dom en lampa med en ande i.- Ni får tre önskningar var, sa anden.björnen tänker till och säger- ja önskar att alla björnarna här i skogen va honor. (en riktig don juan)kaninen tänkte efter å sa - jag önskar mig en riktigt fin hjälmbjörnen kollar frågande på kaninen men fortsätter- förresten ja önskar att alla björnar i hela sverige va honorkaninen tänkte en stund å sa- jag vill ha en riktigt fräsig motorcykelbjörnen tänkte att hans gode vän måste vara från vettet men säger- ja önskar att alla björnar i hela VÄRLDEN är honordå blir kaninen sur på sin vän för sin själviskhet och säger- ja önskar att du va bög din jävelå så stack han iväg på motorcykeln

Det var en sexig blondin, som skulle gifta sig med en riktig mansgris. På bröllopsdagen sa mannen till henne: "Nu skall du få veta som gäller här i hemmet. Jag går ut med mina kompisar när jag vill utan att fråga dig. Jag kommer hem precis så sent som jag vill och du skall inte ens fråga mig var jag har varit. Vill jag resa bort med mina kompisar ett veckoslut, så gör jag det utan att ens fråga dig. Har du uppfattat detta"?Hon sa: "Det är OK för mig, men jag vill bara att du skall veta att varje kväll klockan nio, så blir det sex här. Oavsett om du är hemma eller inte".

Det var en gång en anka som kom in på en bar,gick fram till bartendern o sa:- Har du kex?- Nej det har jag inte.- Har du kex?- Nej jag har inget kex.- Har du kex?Bartendern blev måttligt irriterad o sa:- Nej jag har inga kex o håller du inte käften snart så spikar jag fast näbben på dej i bardisken.Ankan är tyst och funderar en stund men säger sen;- Har du spik sa ankan?- Nej jag har inga spik suckade bartendern.- Har du kex?

Elefanten till kamelen :" Varför går du omkring me tuttarna på ryggen för?"
Kamelen:"En jävla bra fråga från en som har kuken i ansiktet!"

En man som suttit 15 år i fängelse lyckas rymma. Han finner ett hus som han bryter sig in i. Han behöver pengar och vapen. Han finner ett ungt par i sängen. Han beordrar mannen att kliva upp och binder honom vid en stol. Medan han binder kvinnan böjer han sig framåt och kysser henne i nacken. Sedan går han ut på toaletten. När han är borta säger mannen till hustrun:- Den här mannen är en förrymd fånge, se på hans kläder. Han har nog suttit länge i fängelse och inte sett en kvinna på länge. Jag såg att han kysste dig i nacken, om han vill ha sex så bara tillfredställ honom hur mycket han än gör dig illa. Han är nog farlig och om han blir arg kommer han att döda oss. Var stark älskling, jag älskar dig!På detta svara hustrun:- Han kysste mig inte i nacken,han viskade att han var bög och tyckte du var söt, så han undrade om vi hade något vaselin i badrummet.Var stark älskling, jag älskar dig också.

På banken! En rånare springer in o skriker: Lägg er ner på golvet, detta är ett rån! Alla utom en man gör de.Lägg dig ner, säger rånaren igen! Ne säger mannen, jag är civil agent! Rånaren blir så rädd att han springer ut. Då reser sig kvinnan brevid mannen o säger: Men Gustav, du e inte civil agent, du e senil dement!

Putte gick bort till sin kvinnliga kollega på jobbet och sa:- Åh, vad ditt hår luktar gott idag, alldeles nytvättat!Kvinnan blev rasade och gick raka vägen in till chefens kontor och talade om att hon blev sextrakasserad på sitt jobb.- Vad är det som har hänt? Frågar chefen.·- Putte sa att mitt hår luktar nytvättat, svarade kvinnan.- Men, vad är det för farligt med det? Frågade chefen.·- Vad som är farligt med det? Fräste kvinnan. Putte är ju för fan dvärg!

Inga kommentarer: