12 september 2008

POJKE?

Ja det är det kanske? är 50% chans.. =) döhh=) Men alla säger att mina cravlings är som en pojke..eller alla som fått pojkar har haft samma när de väntade pågarna och andra cravlings när de väntade tjejer..är nog bara en myt med rätt kul ändå..

Detta är vad jag är sugen på (Just nu)

* Bananer
* Syrilga äpplen
* Kellogs med mjölk
*Morötter
*Mjölkchoklad
*Popcron (lite)
* Ramlösa
* köpepankakor eller plättar med sylt. MÅSTE vara köpte. går inte med egna.=/
* kokt ägg med salt.

.....................

Vad jag absolut inte tåler( är nog för jag mådde så illa innan med)

* rått kött(att lukta)
* cigarett rök
*Våt hund
* husses strumpor
*Läsk och allt sött typ kakor och så..(bläh)

Och innan bebis kom åt och drack vi mycket läsk. jag tom rökte..*bläh*

Inga kommentarer: