30 september 2008

Fetto

Har nyss sett bilder på mig själv på facebook där jag ser ut som en blekfet 40åring. Usch, inte direkt uppiggande för mitt redan deprimerade face. Nä men jag ska inte sitta här och gnälla utan får väl helt enkelt bita i det sura äpplet. Godis har jag redan skurit ner på rejält, och på sistone har min aptit varit extremt dålig, så nu kan jag ju passa på att försöka röra på mig också lite mer.
Det blir juändå inte mycket stillasittande på jobbet och det är ju bra. Men jag lär ju aldrig bli den som bor på gymmet men kanske kan försöka gå dit nån gång mer i veckan än jag har lyckats den senaste tiden(har knappt varit där alls). Helst ska man ju röra sig lite varje dag, så jag får försöka sikta på lite mer effektiv träning. Usch, jag som hatar träning. Men jag hatar att se ut så här också.
Min andra punkt på utseendelistan som jag ska ändra är mitt hår, jag är sååå trött på det, det bara hänger där och ser hemskt ut. Har redan bokat tid, får se hur jag gör, men jag känner för en förändring, nu när förändringens vindar blåser.Ja jag tror att det är det mitt liv kretsar kring just nu, förändring. Jag vill förändra allt, allt, allt allt med mig själv och mitt liv. Och det börjar NU.Örk, ibland bara kräks jag på mig själv.

1 kommentar:

Camilla sa...

Du som ändrar håret hela tiden?? Du har nya frisyrer varenda gång jag ser dig, lika fina också! :) Glöm inte lägga upp en bild sen på hur det blev, är nyfiken här på andra sidan europa. :P Men att fixa håret gör du absolut rätt i, det är så lite som gör så mycket. :D