20 maj 2008

sol idag =)

Är ledig idag..=) har varit hos mina föräldrar och grillat och voffe har lekt med Frida..=)
Fint väder har det varit med..=) *härligt*

Är ledig till helgen med..*wow*.. har jobbat tre helger i rad.. denna helgen är det 50 års kalas för svärmor och morsdag på söndag.. får väl besöka mamsen då med..om hon inte ska jobba förstås...

Fick en *beställning* av min brossa att göra vaniljbullar till honom..*sicka krav han har då* Var längesen jag bakade.. men men.. han skulle ha med dem på jobb.. för de var goda.*tackar och bockar*..

Ska snart ha medarbetarsamtal..*uhh*..gillar inte någon på jobb.. men vet inte vad jag ska skriva.. tänkte nog bara skriva att det inte fungerar att samarbeta med vissa..eller jag vet ej.. får fråga någon som är mer insatt i sånt ananrs.. ska juh låta lite proffsigt ändå.... jaja.. men tänker ändå framföra mina synpunkter.. finns goda med faktiskt..

nepp.. ska snart hoppa in i duschen..

Inga kommentarer: